کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کودکان 5 ساله چگونه برنامه‌نویسی کنند؟

آیا کودکان می توانند از سنین پنج تا هفت سالگی یعنی زمانی که یاد می گیرند بند کفش خود را گره بزنند، برنامه نویسی کامپیوتر نیز بیاموزند؟


به گزارش سافت گذر به نقل ازبرترین ها؛ پژوهشگران دانشگاه تافتس در ماساچوست آمریکا در همکاری با یک شرکت مخترع بازی های رایانه ای، برنامه ای به نام «اسکراچ برای نوجوانان» را تهیه کرده اند که به صورت یک کاربرد آزاد آی پد، چنین امکانی را فراهم می کند.

کودکان پنج تا هفت ساله به کمک برنامه اسکراچ می توانند برای بازی های رایانه ای تعاملی ویژه خودشان برنامه نویسی کنند. در جریان این کار همچنین می توانند نحوه نوشتن و تولید برنامه های مستقل را نیز بیاموزند.

کودکان 5 ساله چگونه برنامه‌نویسی کنند؟

میچل رزنیک، همکار در توسعه برنامه اسکراچ می گوید: «کودکان همزمان با کنترل ارقام در برنامه نویسی، می توانند از کنار هم چیدن بلوک های گرافیکی نیز استفاده کنند. درست مثل وصل کردن قطعه های لوگو. در این برنامه هر بلوک نقش یک رقم را دارد، یعنی با چسباندن بلوک ها به هم، در حقیقت یک برنامه رایانه ای می نویسند.»

برنامه اسکراچ برای نوجوانان، در حقیقت از برنامه اسکراچ در آموزش زبان الهام گرفته که توسط یک گروه پژوهشی در موسسه فنآووری ماساچوست توسعه یافته و اکنون میلیون ها نوجوان از هشت سال به بالا از آن استفاده می کنند. این طراحی جدید از برنامه آموزش زبان، به رشد فردی، اجتماعی و عاطفی نوجوانان کمک زیادی کرده است.

میچل رزنیک، همکار در توسعه برنامه اسکراچ می گوید: «تمایل رو به رشدی در کمک به مردم برای آموزش برنامه نویسی به چشم می خورد و می بینیم که برنامه آموزشی اسکراچ به کودکان از پنج سال به بالا در در دسترسی به نیازها و رشد توانایی های آنها کمک کرده است.»

این طرح که تا حد زیادی جنبه سرگرمی دارد، برای تبدیل تمرین ها و رابطه های تعاملی معمول کودکان با رایانه ها، به نوعی از برنامه نویسی در نظر گرفته شده است.

دکتر ساندرا کالورت، مدیر مرکز رسانه های دیجیتال کودکان در دانشگاه جرج تاون می گوید: «روشن است که برخی مادران و پدران از صرف زمان طولانی با رایانه برای کودکان خود ناراضی اند و در عین حال برخی از آنها طرفدار فنآوری هستند. بنابراین استفاده از این برنامه می تواند متناسب با طرح والدین برای رشد ذهنی کودکانشان باشد.»

در دانشگاه تافتس برنامه نویسی نوعی سوادآموزی جدید است. رسانه ای است که در سازماندهی فکر و بیان ایده هایتان به شما کمک می کند. پیش از این برنامه نویسی کاری مشکل به نظر می رسید، اما اکنون می تواند به سادگی نوشتن باشد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23646 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1393/08/25 تعداد مشاهده: 2069
سافت گذر